werkwijzeSlider

10

MOTIVATIES OM

VOEDINGSGEWOONTES

AAN TE PASSEN

1

ALGEHELE WELZIJN

GEZONDHEID EN

2

VERKLEINEN RISICO

HART- EN VAATZIEKTEN

3

STERKER

IMMUUNSYSTEEM

4

VERMINDEREN

(GEWRICHTS) PIJNEN

5

ENERGIEKER

VOELEN

6

GELUKKIGER

VOELEN

7

POSTIEVER

ZELFBEELD

8

STOPPEN MET

EMOTIONEEL ETEN

9

AF TE VALLEN

10

VERMINDERING

VAN STRESS

Werkwijze

Voeding kan een sleutelrol spelen in je leven. Wat je eet kan het verschil maken tussen ziek en gezond, tussen futloos en fit en tussen ongelukkig en lekker in je vel zitten. Zou jij ook bepaalde gewoontes willen veranderen? Soms lijkt het zo simpel: bepaalde voeding mijden of juist eten om gezond te worden of blijven. Maar patronen doorbreken is zo eenvoudig nog niet.

In mijn praktijk richt ik me daarom op het complete plaatje: voeding, motivatie en bewegen. Deze drie pijlers zijn onmisbaar om een blijvende verandering van levensstijl door te voeren. Zodat voeding iets wordt dat jou in positieve zin helpt in plaats van tegenwerkt. Je leert begrijpen waarom het zo moeilijk was om te veranderen en je leert vervolgens nieuwe, goede gewoontes aan die vanzelfsprekend voor je zullen worden.

Om een afspraak te maken of als je vragen hebt, neem contact op: 070 3225020 / 06 51433540 of een mail sturen naar: remijnse@xs4all.nl